Framåt

I går orkade jag till och med sitta ute på altanen med en stor jacka på mig trots 25 grader varmt. Satt där i säkert 30 min. På lunchen kände jag mig pigg och ville hjälpa D med maten men det kändes efteråt. Blev helt kall svettig och somnade direkt jag la mig på kudden. Jag är verkligen glad att D är hemma och hjälper till med barnen. När jag kom hem från sjukan så hade han storstädat hela huset och på bordet stod en bukett blommor! Inte illa vill jag säga och natruligtvis blev jag jätte glad.

Barnen har nu blivit rejält förkylda och hostar väldigt mycket. Matilda har lite lätt feber 38 grader så jag hoppas det inte blir värre för dem.

Oscar ska till fritids och hälsa på lite i dag D ska följa med honom. Jag hoppas verkligen han kommer trivas där.

Kram till er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hoppas verkligen att Oscar får kul på fritids. Och lilla Matilda får inte bli sjuk nu. Hoppas att det bara är en förkylning. Krama de små från mig (och en till dig också) Mamma

2010-08-11 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0