Ny

Ny dag nya krafter. I dag har jag klarat av att göra frukost och plocka ur diskmaskinen innan jag började kallsvettas och var tvungen att lägga mig lite.
Är verkligen inte van vid att inte ha orken eller kraften, jag brukar alltid köra på även om jag har feber mm men efter den här turen med lunginflammationen känner jag mig golvad.
Hoppas dock att jag ska orka jobba nästa vecka så det är väl bara att kämpa på antar jag.

Oscar hade det jätte bra på fritids i år. Han trivdes verkligen och det känns skönt. Dock hade han 38,8 i temp i går kväll så han var lite trött. I dag har han dock bara 37,7 så vi hoppas att det bara var en kort sak som drabbat honom.

Nu ska jag ta en kopp kaffe med min man
kram


Kommentarer
Postat av: monica

Krya på dig och ta det långsamt!!

2010-08-12 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0