Så vad hände?

Allt gick bra med lillstrumpan har vi tur får hon inte ens ett ärr men det återstår att se.
Däremot blev jag sjuk samma dag vi kom hem. I tisdags blev jag inlagd på infektion där jag sedan legat tills i dag. Dubbelsidig lunginflamation med hög feber som jag yrade av. Hade till och med syrgas eftersom jag inte syresatte mig helt så därav heller inget bloggande men nu ska jag sakta men säkert återhämta mig. Jag orkar i alla fall duscha själv nu och det är inte illa.

Tack till min mamma och pappa som kom och hälsade på varje dag och som även gjorde så att Daniel kunde komma in lite. Ni är bäst.

Lite bilder från semestern






Nu orkar jag inte sitta mer men jag återkommer snart igen
ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Terése

Hej vännen!!

Men, vilken resa du har varit med om. Skönt att du verkar vara på bättringsvägen. Antar att du inte ska jobba på ett tag nu då. Jag är ledig veckan som kommer, sen är det jobb igen.

Ta hand om dig!

Kramar

Terése

2010-08-08 @ 21:21:24
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: monica

Nähmen, oj! Hur lyckades du med det?? hoppas du mår bättre snart. Många kramar till dig!!

2010-08-08 @ 21:51:01
Postat av: Zandra Donarum

Oh...Stackare! Lider med dig. Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart. Familjen kan verkligen vara bra att ha! Roligt att höra att semestern var lyckad.

2010-08-09 @ 02:39:53
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Anna-Karin, fy vad mycket skit som ni har råkat ut för, skickar en bamsekram. Du får berätta allt på jobbet sen!

2010-08-09 @ 08:09:18
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch och fy gumman! Jag hoppas att du mår bättre och bättre! Och Matilda också!



Jag jobbar inatt och på onsdag åker vi nog ner till kusten som det ser ut nu, men om du är piggare nästa vecka så kan vi väl fika? Du är välkommen! :D



Stor kram!!

2010-08-09 @ 15:47:46
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zara

Som vi varit oroliga för dig!!

Så skönt att du kommit hem igen..

Kram

2010-08-10 @ 19:51:01
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0