Sitter nu och

Ja nu sitter vi här jag och lillan och väntar på resten av familjen. D och Oscar har varit hela dagen på flyg uppvisning. De åkte redan kl 07 i morse. Ska bli kul att höra hur de haft det.

Matilda och jag har så haft denna dagen för oss själva och jag tror att hon verkligen behövde lite egen tid med mig. När vi var i skogen och plockade lite blåbär så säger hon " Mamma jag är så lycklig nu"
Gissa om jag skrattade och blev glad. Vi hittade lite blåbär men sen satte vi oss och åt lite frukt och drack varsin festis.

Väl hemma så lagade jag mat medans Matilda prompt skulle vara tomte! Så hon hade tomteluva och dräkt på sig. Efter maten gjorde vi en paj av blåbären som vi sen intog på altanen. Vädret har ju varit ganska skönt faktiskt i dag. Matilda cyklade en stund och jag pratade med mammsen i telefonen. Sen gick vi in och la i en tvätt maskin och dammsög gille stugan, vilket var välbehövligt.

Vi passade på att ta ett värmande och avslappnadne bad lillan och jag i vårat massage bad så himla mysigt. Efter kvällsmaten blev det Mummintrollen på tv:n. Matilda ligger där nu och tittar.

I veckan kommer jag äntligen tillbaka till jobbet. Börjar med en natt tisdag till onsdag och sen en kväll på torsdag.
Ska bli skönt att komma igång igen men framför allt känns det underbart att kunna röra mig utan att svetten rinner av mig och att andas utan att det gör ont.

Jag är nog världens lyckligaste trots allt!

Hoppas eran dag varit bra.
kram


Kommentarer
Postat av: monica

Skönt att höra att du mår bättre!! Det var på tiden!

2010-08-29 @ 19:08:18
Postat av: Terése

Vad skönt att du är bättre!! Äntligen :)

Vi jobbar natt ihop på tisdag!! Kuligt!!



Kramar

Terése

2010-08-29 @ 20:21:20
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Annika

Vad gulligt sagt,hon behövde nog få ha dig för sig själv.Blev så glad att Oscar ringde mig när han kom hem,han var sprudande glad.kram

2010-08-29 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0