Tränar upp mig:)

I dag har jag mått relativt bra. Följde med Daniel och barnen till Elgiganten för att titta lite samt att jag var på posten och lämnade några paket. Detta var vad jag orkade. Efterbesöket på elgiganten svettades jag som en gris och kände mig svimfärdig. Jag har ingen ork efter denna persen med lunginflammation. Önskar jag vore som barnen. oscar han är full av energi i dag. Trots att han hade 38 i morse. Fast jag är glad att han är sig själv igen.
I morgon ska Daniel jobba och jag ska sköta marktjänsten här hemma. Det blir min övning i morgon sen hoppas jag på att jag ska kunna orka gå runt några gator här i byn men det återstår att se.
Hoppas ni mår bra
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Gör det inte för mycket bara. Måste se till att du tar det lungt och att du frisknar till. Och visst blir barnen stora så fort!!!! Jag fattar inte själv att tiden bara försvinner. Emma börjar inte skolan förrän den 30 Aug. Massa kramar till dig

2010-08-18 @ 22:35:19
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Känner med dig gumman! Jag är likadan när det gäller kallsvettighet och yrsel och trötthet =) Vill du ta en fika på onsdag kanske? Du behöver inte vara social ;) Kraaaaaaaaaam!

2010-08-23 @ 15:11:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0