Glasögon?

Har glömt att berätta hur det gick för Daniel på synundersökningen. Det gick rätt bra. Han ska få terminal glasögon som han ska ha när han sitter framför datorn, vilket han ju gör ca 10 timmar /dag.

I dag när jag hämtat Oscar så gjorde vi något härligt. Jag laddade upp en termos med varm choklad och en liten burk med pepparkakor och sen åkte vi  Oscar, hans vän Sofie, Matilda och jag upp till billinge hus där vi flög fram på våra pulkor utför backarna! Det var verkligen roligt! Till och med jag åkte några vändor. Sen satte vi oss och drack den varma chokladen och bara njöt!
En härligt rolig eftermiddag det blev.

Vad har ni haft för er då?
Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad mysigt ni haft det.Roligt för er alla..Vi syns imorgon..kram

2010-12-13 @ 20:47:01
Postat av: Zandra Donarum

Oh, vad härligt! Låter riktigt roligt. Vi har ingen snö fått ännu.

2010-12-13 @ 23:14:59
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0