God morgon



Så här fina tomtar bor det hemma hos oss! Matilda hade sin tomte dräkt på Lucia tåget på dagis i morse. Vi tog givetvis kort men eftersom jag inte lär mig att hantera kort i datorn så valde jag att inte lägga upp dem då de andra barnen givetvis var med på dem och jag inte vet om det är ok att jag lägger ut dem här. Ni förstår va?

Jag älskar verkligen att gå och titta på de små på förskolan de är ju så härliga!
Oscar ska till skolan i dag och de ska till kyrkan och se på lucia tåg.
Hoppas ni har det bra
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Så fina dom är...kram

2010-12-13 @ 10:01:35
Postat av: Zandra Donarum

Jätte mysigt! Hur gick dte för Daniel hos ögon doktorn?

2010-12-13 @ 19:48:43
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0