Julen

Så var då julafton över, Vi skulle åkt till min svärfar men det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig. Ca 10 min innan jag skulle in i duschen hör jag hur Oscar börjar skrika och gråta. Han har något fruktansvärt ont i magen. Han bara vrålar och efter ca 5 min ringer jag sjukan och givetvis vill de att vi kommer in. Så på med kläderna och ut i kylan med en liten kille som bara gråter hysteriskt. Väl framme lättar smärtan lite. De tar prover och han får ett lavemang. Sen har smärtan nästan avtagit helt och vi fick åka hem. De vet inte riktigt vad det var men tarmvred eller kramp var en gissning. Stackars min lilla kille:(

Julen kom i alla fall och ja den blev trots allt rikgtigt bra. Svärmor och min goa svägerska med familj kom runt två snåret och då blev det julbord. Sen efter Kalle ( som jag missade i år) kom han som alla barnen väntat på.
Ska försöka se om jag hittar lite bilder och lägga upp sen.

I dag har jag jobbat och nu ska jag snart i väg på Bio med gubben och svägeskan. Ängla gård 3 blir det.
Ha en bra kväll nu
kram.


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Men så det kan bli. Kom ni till svärfar iallafall? Hoppas att Oscar mår bättre. Jag vill också se änglagård 3! Säg om den var bra eller inte. Jag tycker om de två första... Kram

2010-12-26 @ 04:21:05
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att han blev bättre, lillprinsen! =( USch för magont! =(

Kramisar!

2010-12-27 @ 16:15:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0