Julgran

Har ni riktig gran eller plast? Vi har haft plast i några år eftersom Daniel inte tål vanlig gran men i år funderade vi på att köpa en kungsgran. Min son sa dock en klok sak " Mamma vi ska nog inte ha en riktig gran för när jag kommer ned på morgon barfota så sticker ju barren mig" så det blev plast gran i år med. Nu är den klädd med mammas och Bo.s hjälp. Fin blev den allt med barnens pyssel i. Ska se om jag kan ta lite bilder och lägga upp.

Matilda spydde i bilen i går och hon klagar på att det svider när hon kissar, har ingen feber åt hela dagen kanske inte så mycket men hon åt utan att spy mer ända till kvällen efter lite fil då kom allt upp igen, magsjuka? Vi får se mer kan vi inte göra men håll alla tummarna är ni snälla.

Min goa svägerska ringde i går och undrade om vi ville hänga på och gå på Ängla gård på juldagen. Självklart ville vi det så nu är biljetterna köpta. Min käre far ska passa barnen! Tack pappa & tack Zara för att ni fråga ska verkligen bli kul.

Ha en bra söndag
kram


Kommentarer
Postat av: Zara

Det är så roligt att ni kunde hänga med!!

Önskar vi bodde närmre för då kunde vi göra sådant ofta :)

2010-12-19 @ 08:31:59
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi har ingen gran alls, just för att jag inte tål ;) Men mams och paps brukar köra med Kungsgran och det går bra för mig och paps och brorsan som är allergiker :D

Kramis

2010-12-20 @ 19:35:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Terése

Vi har plast i år, och det är enligt mig inte på riktigt då... Men vi ska inte vara hemma speciellt mycket så det funkar inte med en riktig. Men det är ju kanon att det finns plast när är allerigsk tex. Skulle vilja ha din mailadress. Har nämligen blockerat min blogg pga olika anledningar och tänkte skicka en inbjudan till dig att följa den. God Jul!

2010-12-23 @ 16:54:12
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Terese jag har [email protected]

kram

2010-12-25 @ 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0