Oj oj oj

               
(bild från metrobloggen.se)

Så här känner jag mig ungefär. Näsan rinner, halsen sticker, huvudet värker och jag är varm.
Oscar hade sin första feber fria dag i dag om nu (37.9 är feber fritt mitt på dagen). Han är pigg i alla fall vilket är skönt. Matilda hostar så hon nästan kräks och hennes rumpa är väl snart skinn flådd så mycket ränneskita som hon har haft i dag.

Daniel var gullig och köpte med ostkaka hem som fick bli dagens kvällsmat. Barnen älskar det och jag orkade inte fixa något annat.

Hur har ni det då? 
Har ni fixat alla klappar?

Jag har hunnit med i princip alla faktiskt, har dock några kvar att slå in. Känns skönt.
ha en bra kväll
prosit



Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick varm med honung det lättar! Ånga sen med vadumekum så kanke du får bättre med luft. Kramis Mamma

2010-12-09 @ 19:57:45
Postat av: Zandra Donarum

Men gumman, jag hoppas innerligt att du mår bättre snart!

2010-12-10 @ 01:13:59
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: annika

Era stackare hoppas ni snart blir friska..kram

2010-12-10 @ 07:12:02
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Knappt börjat fixa klappar, har haft praktik i 4 veckor och varit halvt död när jag kommit hem och inte orkat ta mig ut bland alla människor! ;)

Får ta det nästa vecka bland annat :)

Har du kryat på dig något idag?

Kramisar

2010-12-10 @ 19:32:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0