Så glad

Är så glad att jag har mina gamla vänner kvar. I helgen var vi hos en gammal vän från högstadiet. Han är mer som min bror faktiskt. Vi känner verkligen varandra och även om vi inte ses så ofta så är det som om det var i går vi sågs när vi väl ses.
lite bilder från helgen.










När vi kom så hade han taccos klart vilket ppskattades av alla. Sen tog vi en promenad i det härliga vinter vädret.
Lyckades inte få något kort på hans underbara fru tyvärr. Hon jobbade denna helgen och var tyvärr inte hemma så mycket. Barnen älskade sina sovsäckar, tror de tyckte det var spännande.
Tack än en gång Glenn & Ilka för denna helgen och jag hoppas vi ses snart igen.


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Oh, vad roligt! Jag är glad att ni kom iväg. Hälsa honom när du pratas vid nästa gång.

2010-12-09 @ 01:22:02
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är underbart med vänner! :D

2010-12-10 @ 19:38:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0