Allt möjligt

Är hemma igen efter en fika med min syssling. Vi har alltid så kul när vi ses och jag är verklligen glad att vi kan ses ibland:)

I dag tog vi en kort fika för att sen gå och kika lite. Jag hittade

Ett par gympa skor till Oscar

En dop present till Alma

Ett födelsedags paket till Oscars kompis som har kalas på söndag.

Känns skönt att ha det fixat. Matilda springer runt och fiser som bara den här hemma:) Jag tippar på att det var de 2 päronen och kiwin hon åt som mellis som satte fart på hennes mage (ha ha).  
Oscar och Amanda har verkligen varit så duktiga i dag! Inget bråk och de harlyssnat på allt man sagt till dem i dag. Skönt med såna dagar.

Nu lite bilder











God kväll och sov gott allihop
:)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilka mysiga bilder!!! Ser ut som om ni har lite snö... he he, våran snö finns kvar men den smälter varje dag, så vihar nog bara 20 el 30 cm kvar...

2010-02-17 @ 23:39:43
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sötnosar :D



Hoppas att ni får en fin dag idag också! Jobbar du? Imorgon ses vi på jobbet i alla fall!

Kramis!

2010-02-18 @ 11:44:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0