En ny dag!

Söndag i dag och sov lite längre! Vaknade kl sex men somnade om till kl 08 då jag kröp ned i Oscar säng för att få vara i fred. Låg sen där och halvsov till kl 09:40 då vi gjorde frukost. Ska jobba i natt så därför försökte jag i alla fall sova längre så att jag ska orka mellan kl 21:30- 07:15.

Efter frukosten åkte vi till svärmot på lunch, Daniel skulle gå över till sin farmor och hjälpa till. När vi stannade bilen utanför svärmor spyr Matilda rakt ut:(
Tror dock inte det är maginfluensa efter som hon är jätte pigg och har ätit bra hela dagen sen. Daniel är dock hemma med barnen i morgon och tisdag så får vi se.

Just det det är ju faktiskt alla hjärtans dag i dag:) Firar ni det?
Jag fick en ros av min man i går när han kom ut ifrån affären och själv köpte jag choklad hjärtan till honom.
Sen firade vi alla i går med kladd kaka och grädde:)

nej nu ska jag spela lite med Oscar innan jag ska ta mig till jobbet
ha en bra söndag kväll
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att lillan håller sig frisk :( Inget skoj att vara dålig ju :(

Gick det bra med natten? Såg att du tog över efter mig :) Kanske ses i veckan något? Jobbar du?

Kramar Carro

2010-02-15 @ 11:50:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0