Nedstämd

Känner mig nere:(
Det är så mycket i mitt huvud som snurrar och saker som händer i mitt liv så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Var ska jag ösa ur mig allt? Kan man göra det? Jag har ingen aning om vad jag vill, känner eller tycker just nu. Allt känns som ett kaos (kanske ett snö kaos hahaha). Är det något vi är bra på på min sida av släkten så är det att skoja bort mycket! Man måste kunna skratta åt eländet sa alltid min mormor och mamma och det håller jag med om. Fast just nu hittar jag inte skrattet, har kanske sålt det och tappat pengarna (hahah).  
Får väl krypa ned i bingen om en stund och hoppas på att jag hittar det i morgon. För i morgon är det en ny dag.

Tack mamma för att du finns, vad gjorde jag utan dig?
Sov gott alla bloggare
kram


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag brukar resonera så här:

När jag anser mig ha för mycket att reda ut och för mycket att tänka på så pass att det börjar påverka mitt liv, att jag blir nedstämd och att det blir ett hinder; då är det dags att prata med någon.

För vissa kanske det räcker med att prata med en vän, vissa behöver mer proffesionell hjälp. Och jag hävdar å det vildaste att ALLA människor skulle behöva gå i terapi/samtal minst var femte år.

Kram till diG!

2010-02-03 @ 21:28:59
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Du kanske behöver prata med någon vännen? Någon utanför familjen? Även om man känner att man inte vet vad man ska säga så släpper det så småningom.

KRAAM!

2010-02-04 @ 00:35:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Ring mig!!!!! Försökte förrut i dag, men du var på jobbet. Men jag vill ändå prata med dig gumman! Eller när är du hemma så jag akn ringa dig? (Fredag, kommer inte gå ut ur huset ens..... Så ring om du vill.) Kram

2010-02-05 @ 03:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0