Semester

Så nu har vi fått besked. 4 veckors semester någon gång mellan perioden 24-33 och vi ska försöka samsas så önske semester så jag hoppas det funkar utan att några blir ledsna, arga eller besvikna. Själv ska jag nog ta lite f-pening. Kanske inte så populärt men jag vet att min son inte skulle må bra av att byta dagis den perioden dagiset är stäng och i hopslaget med andra förskolor så vad göra? Detta är naturligtvis v 28-31 ( de mest populära veckorna). Jag kommer inte att ta alla 4 veckorna utan Daniel får ta lite. Det är inte lätt att vara alla till lags men jag tänker först se till att mina barn har det bra och sen försöka lösa så att alla får en bra semester ...
Nej nu ska jag lämna barnen på dagis och åka till jobbet ska på LEAN utbildning i dag 
´Vad står på er agenda i dag då+
Kramisar   


Kommentarer
Postat av: monica

Vad är LEAN??Hoppas semesterarna löser sig!

2010-02-11 @ 16:23:31
URL: http://mothertoone.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är klart att man ska tänka på familjen först! Och det kommer inte vara någon som tackar en senare i alla fall... jag har jobbat varje sommar nu och åker på vintern men sen när jag har barn kommer jag nog att prioritera somrarna också :)

Kramis!

2010-02-12 @ 03:18:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0