Teneriffa



















Tror att bilderna talar för sig själva!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt de ser ut! MEN Gud vad mycket han klippte Matilda :) ungar alltså ;) ängla har ju klippt sig själv ett antal ggr..

2010-02-02 @ 10:36:33
Postat av: Zandra Donarum

Åh, det ser verkligen härligt ut! Hoppas niu hade kul. Och, ja det var inte lite han tog av håret... ha ha

2010-02-02 @ 15:38:15
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Åh vad härligt!! :)



Så skönt med semester! Men nu är du välkommen tillbaka i veckan! Vi ses framåt helgen!



Kramis Carro

2010-02-03 @ 00:56:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annika

Kunde inte låta bli att skratta när jag ser bilden på Matilda.De påminnde mig om när jag klippte min lille bror mamma blev förtvivlad..kram

2010-02-03 @ 08:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0