Tillbaka till verkligheten

Nu har man börjat jobba igen och det känns rätt ok! Är fortfarande nere men det är mer privat och inget jag tänker skriva om här just nu! Fast jag tackar för alla de fina inläggen känns skönt å veta att ni finns och bryr er!

I dag ska jag jobba kväll igen. I går var det super lugnt på jobbet och alla var lite små irriterade över vårat flexavtal som ännu inte är klart och det här med raster efter som vi tidigare har haft måltids uppehåll. Jag hopas nu att flexavtalet snart blir klart och att vi får tillbaka våra måltidsuppehåll inget är ju omöjligt sägs det..

Har hunnit dammsuga hela övervåningen nu på morgonen och skickat lite mail, kommenterat bloggar med mera men nu ska jag gå och mysa med mina barn innan de ska till dagis..
Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Bra gumman!

2010-02-05 @ 23:34:11
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Klart du inte ska skriva ut allt här!

Men vill du prata så vet du vart jag finns :)



Kramis!

2010-02-12 @ 03:05:23
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0