Trött

Usch börjar bli en sjukdomsblogg va? Jag mår fortfarande skit ont i hela kroppen och lite feber. Daniel börjar må bättre men vad segt det är.

Har inte gjort ett skit i dag. lämnade barnen på dagis och gick hem och la mig i soffan Frös som en galning så jag låg där med en fleecefilt och en riktigt ull filt plus att Daniel tänt en brasa i vår kamin. Blev inte varm ändå så till slut masade jag mig upp och tog en het dusch och det hjälpte.
Daniel värmde matlådor och bryggde kaffe och nu är det snart dags att hämta våra guldklimpar från dagis.

Daniel har även ringt på en soffa som han ska kika på i kväll. Vi håller ju sakta men säkert på att försöka göra iordning och vi hade tänkt oss en bädd soffa till vårt barnrum, får se om vi får den...

(Bilden nedan är tagen från en bild på blocket)
kram

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0