Allt bara svartnade

Kl 14:45 i dag svartnade allt för mina ögon. Jag höll på att kräkas och det kändes som att jag gled in i en svart tunnel. Allt på datorn flöt i hop i en konstig massa. Var jätte otäckt. tror dock att det var stressen som tog ut sin rätt. att sitta så många timmar framför datorn (16 tim non stopp) är ju inte bra. La mig i sängen och tårarna bara rann längs med mina kinder. Efter ett tag mådde jag såpass att jag kunde hämta barnen på dagis och vi tog en promenad runt byn på vägen hem. Nu har jag lagat mat och druckit lite glögg med min familj. Känner mig fortfarande svag och matt men nu är det dags att ta nya tag med uppsatsen. Håll tummarn för mig och Susanne som jag skriver med.
Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Men stackare! Tycker att det är bra att du tog en tid ifrån datorn! Det behövdes nog! Ska bara veta att jag tänker på dig, och som jag har sagt tidigare så tror jag på dig! Vil håller tummarna att en blixt slår ner och ni fattar allt! Kram

2010-01-04 @ 18:22:09
Postat av: Terése

Men fy vad otäckt! Ja, det kan väl mycket väl ha varit stress om du suttit i 16 (!) timmar framför datorn. Plus all övrig tid du lagt ner på arbetet. För att inte tala den tid du lägger ner i hemmet, julstressen mm, mm. Hopppas att du nu kan ta det lite lugnt då och då.

Ta hand om dig, och lycka till med arbetet. Vi ses snart på jobbet!

Kramar

2010-01-04 @ 20:32:36
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Men gumman, ta hand om dig! Usch och fy för stress och allt den kan göra mot kroppen.

Du får ta det lite lugnt mellan varven och lägga dig ner ibland och ta lite pauser!

Stor kram!

2010-01-04 @ 20:33:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Annika

Hej du tappre kvinna,det är säkert stressen hoppas allt snart är klart så du kan samla krafter..Tror nog att det blir bra det som ni nu gör..kram

2010-01-04 @ 21:42:37
Postat av: Natalie

Det låter nästan som en panikångestattack. Ta pauser regelbundet och ät ordentligt under tiden du sitter där framför datorn. Varför inte pröva avslappningsövningar på kvällarna när du är färdig för dagen? Ta hand om dig och lycka till!

2010-01-05 @ 22:28:45
URL: http://sofianatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0