Borde skämmas

Egentligen borde man skämmas som aldrig har med sig kameran! JAg är precis urkass på att ta kort. Det händer massor på dagarna med barnen och många gånger tänker jag att nu skulle jag ha haft en kamera! Ja det är definitivt något jag ska försöka bli bättre på.

I dag har barnen och jag tillbringat dagen hos mamma och Bo. Oscar var kvar där en stund medans jag och lillan åkte och shoppade i Töreboda! Det blev

ett par sandaler (till matilda)
två par trosor ( till Matilda)
två par kalsonger ( till Oscar9
2 st sockar (till Matilda)
och lite mat varor...

Sen bjöd mamma och Bo på en härlig potatisgratäng med egengjord pizza sallad. Pizza salladen var verkligen god och Oscar åt mer av den än av maten:)
Efter eftermiddags frukten åkte vi och hämtade mitt paket i stan. Jag hade beställt lite kläder som kom i dag..

2 st leggongs
1 skjorta
1 jeans kjol
1 par trekvarts byxor
en bikini

Som tur var passade allt i hop så nu är jag lite mer laddad inför resan till Teneriffa på söndag..
Ja detta var min dag.
Hur har eran varit då
Kram

Kommentarer
Postat av: monica

Härligt för er att åka iväg på semester, jag måste erkänna att jag är riktigt avundsjuk :-( Vi kollar oxå på lite resor, vill ev åka i början av maj! Får väl se när vi fått huset sålt hur mycket pengar vi har kvar. Kram på dig!

2010-01-20 @ 18:22:26
URL: http://mothertoone.blogg.se/
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Snart åker du till värmen! Loveli!



Jaaaaa - ta med kameran mera! Och fota på semestern - för det vill jag se sen! :)



Kram C

2010-01-22 @ 01:37:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0