Håller på att packa det sista!

Titan Secret Resväskor

En sådan här väska (som jag fått låna av mamma) står nästan färdig packad i mitt sovrum. Åker till Falun i dag. Kl 11:27 går tåget. Ska vara där ända till på torsdag. Känns både pirrigt, nervöst, kul och otäckt.
pirrigt för att jag ska redovisa 2 arbeten. Nervöst för att jag ska försvara D-uppsatsen, Kul för att jag ska få träffa alla goa tjejer i klassen igen och otäckt för att jag åker i från min familj.

Jag hoppas nu att de håller sig friska och att inget händer dem utan att jag får komma hem till min underbara familj på torsdag och pussa dem.

kram


Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Då får du längta en massa och när du kommer tillbaka i övermorgon får ni gosa supermassa och mysa!! :)



Kramis

2010-01-12 @ 18:56:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0