Rapport från Falun

I dag var vi i skolan från kl 08:30-18:00 sen blev det en snabb pizza och instuderande av statistik inför försvaret av vår  D-uppsats i morgon samt en genom gång av det arbetet vi ska opponera på. Så i morgon är det som gäller!!

Fick dock en fin kommentar av mina lärare i dag. Alla fick gå in en och en och få bedömning på det arbete vi redovisade i går. För det första sa de att du är godkänd men sen sa de något som värmde mitt hjärta.
"Du har verkligen förmågan att se hela männsikan och det är din starka sida, vi tror att du skulle passa perfekt att arbeta med ungdomar"

Denna kommentar värmde mig och jag blev verkligen glad:)

Dock hände en sak i kväll som gjorde att jag bara ville gråta. Oscar ringde och var jätte ledsen. " Jag vill att du kommer hem nu mamma. jag vill att du aldrig mer ska åka bort eller gå i skolan" Det kändes och jag ville verkligen inget annat än komma hem och krama om honom. När jag sa att det går inga tåg så här sent fick jag till svar " jo det går gods tåg mamma". Han är min gullunge och jag älskar honom så!!!! Nu hoppas jag att han får sova gott i natt..

Håll nu era tummar för mig och Susanne i morgon är ni snälla!
God natt från ett kallt Falun


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis jätte roligt,tycker att du är så duktig med alla barn i alla åldrar.Håller tummarna idag..Ganska nyttigt att barn får längta ibland..kram på dig

2010-01-13 @ 08:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0