Still alive!

Jag är fortfarande vid liv men jag har inte haft någon energ till att bloga! Var helt slut efter veckan uppe i Falun alla spänningr släppte. I helgen har jag bara umgåtts med familjen och tagit det lugnt.
I morse när jag satt vid frukost bordet ringde chefen och säger glatt att de saknar mig på jobbet  dag?? Nej sa jag (och fick lite panik) jag fick ju semester alla dagar denna veckan utom fredag kväll! Det började genast snurra i mitt huvud hur jag skulle fixa barnvakt med mera, men som tur var kom hon i håg att hon gett mig ledigt när jag sa det så jag kunde andas ut.
I dag ska barnen få påfyllnads dosen på svininfluensan. Hoppas nu att de håller sig friska efter den.
Sen ska jag i väg och prata av mig lite, Daniel skulle varit med men han hínner inte.
Mamma ska passa barnen under tiden.
kram på er allihop


Kommentarer
Postat av: monica

Så skönt att få tid till familjen! Hoppas ni haft en skön helg nu. Vem är det du pratar ut hos? Det skulle man allt behöva ibland. Kram

2010-01-18 @ 12:35:54
URL: http://mothertoone.blogg.se/
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Hoppas att det känns bättre nu på kvällen!

Man får ha sina up and downs! krama



Och snart åker ni på semester?! :) Härligt!

Njuuuuuuuuuuuuut!

Ska bli skoj att ha dig tillbaka på jobbet sen!



Kramar Carro

2010-01-18 @ 19:58:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Terése

Ja, vad skönt att du är färdig nu!

Förstår att du är helt utpumpad och trött.



Jag vet inte riktigt vad det är du pratar ut om, men jag antar att det är livet i allmänhet. Å jag tror som Monica, att det säkert är jättenyttigt att gå o prata med någon och att de flesta av oss skulle behöva det.

Hoppas allt är bra annars. Ska bli kul att se dig och jobba med dig snart igen!!



Kramar

2010-01-18 @ 20:20:46
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0