27 grader varmt

Sitter nu på vår trapp i skuggan och vilar lite. Har tvättat på morgonen och sen gick jag ut för att gräva färdigt.



Kärran är nu fulllastad med jord och jag lär nog få träningsvärk i ryggen. Daniel tog med sig barnen för en stund sen för att möta upp farmor på marknaden i forsvik sen skulle de bada i vättern. Härligt för dem:)
I morgon har jag lovat dem att åka med till Örlen badet innan jag börjar jobba kl 14:30.

Nu ska jag fixa ordningen tvätten och sen ta en härlig dusch innan jag far till jobbet.
Ha en bra lördag
kram


Kommentarer
Postat av: monica

då ses vi vid örlen imorgon om vi kommer dit. Har det druttat in lite ungar på jobbet??

2010-07-03 @ 17:48:04
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh Örlen var längesen jag var i! Dit kan jag hänga på någon dag! :D



Kramis

2010-07-06 @ 20:10:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0