En dag

som de andra. Har tagit det lugnt. D är sjuk har feber. Barnen och jag tog en promenad på morgonen och sen var det lek med grannbarnen som gällde. Efer lunch fick Oscar åka med dem och bada i en sjö här i närheten. Matilda var hemma och pulade med mig. Jag passade även på att måla grunden en andra omgång så nu är den klar.

Oscar kom hem välbehållen fast jag var allt lite nervös när han var borta, han har aldrrig åkt i väg själv med en kompis ( med dens förälder) förut. Nu har barnen fått lite havregrynsgröt, vilket var ett önskemål, till kvällsmat själv värmde jag rester. Ska alldeles strax passa grannbarnen en stund så de får väl leka lite till i dag. Just nu ser de på bolibompa.

Hue har er dag varit då?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0