Hemma igen

Så är vi hemma igen efter några helt underbara dagar i Skåne hos Daniels syster med familj.
När vi kom dit i söndags kväll hade Zara gjort en supergod välkomst drink. Super god var den och så himla gulligt gjort. På måndagen bar det av till ett bad i närheten där de bor. Gissa vad Oscar och hans kusin Ängla gör? Jo de hoppade från trean. De älskade det, en annan hade hjärtat i hals gropen ett tag men sen vande man sig.

Ängla och Oscar lekte så himla bra alla dagar. Ängla som tyckter det var kul med husvagn sov inne hos oss i tre nätter och Oscar och Matilda tyckte det var jätte kul att hon gjorde det. Vilda och älvin har verkligen vuxit och så söta de är.


Matilda och Ängla när vi var på glassbåten i tisdags. Det var verkligen jätte stora glassar och väldigt populärt hos barnen. Innan vi åkte till glassbåten hade vi tagit ett dopp i havet.



I tisdags var vi bjudna till ett par bekanta till Zara. Där kom den gamla trä skrindan fram som var väldigt populär bland barnen. Här sitter Vilda, Älvin och Matilda medans vi vuxna drog runt dem sen drog de varandra och tycktes aldrig tröttna:)



Visst är han söt Älvin.
Var inte så uktig på att ta kort dessa dagar så så många mer blev det inte.

Vi hade i alla fall super kul. Så kul att träffa dem igen. Som tur är kommer de upp till Karlsborg snart så det dröjer inte så länge till nästa gång.

I dag köpte jag med tre liter jordbubbar hem. Barnen åt upp  
 två liter på en gång så vi andra fick dela på en liter till kaffet.

 

Matilda ligger i vår gunga i trädgården och myser med jordgubbar.



matilda på gungan vid bassängen en bit bortanför där vi bor.

Min kusin och hennes kille kikade förbi på lite fika i dag. Hon ska snart ha en liten knodd så vi väntar med spänning.

Nej nu ska jag ner och umgås med min man innan jag ska slänga mig i sängen ska upp och jobba i morgon igen
Ha en bra kvä'll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0