Hetta

I går (och även i dag ser det ut som) var det otroligt hett. 31 grader det är inte illa. 
Vi klippte häcken på förmiddagen och sen var Daniel med Oscar på 5 årskalas medans jag och lillan städade lite för att sen bara päsa i solen en stund.  På kvällen tog vi ett dopp i Sjötorpssjön det var riktigt avsvalkande och skönt. 

I morse ringde det på dörren kl 08:30. Det var min far som kom. Vi tog en kaffe på vår nya altan där det var skugga som tur var för det är riktigt hett redan. Det är kul att han kommer förbi. Barnen leker med grannbarnen och vi ska försöka fixa lite i tträdgåreden i dag med och sen blir det väl ettt dopp i någonsjö någonstans. Jag har ju äntligen semester.
Ha en bra dag allihop
kram


Kommentarer
Postat av: Sofia Lans

Hej vännen, hoppas att du får en fin semester, här har lillan feber och mår sådär, typiskt! Men det går nog över snart får vi hoppas! Vi hörs och ses vännen.

2010-07-11 @ 14:46:15
Postat av: anna-Karin

Stackars lillan! Ingen rolig start på din semester. Hoppas den blir bättre så att ni får en toppen semester i år det är du verkligen värd Sofia!

Kram

2010-07-11 @ 19:29:44
Postat av: Zandra Donarum

Hej! Oj, vad mycket som har hänt dig på 2 veckor! Och ja, ni har det varmt! He, he, det är ni ju inte vana vid, så jag tycker allt synd om er! Och jag vill se kort på alltanen! Massa kramar

2010-07-12 @ 03:16:43
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0