Korsord

I går var det lite tant varning:)
Vi var hemma hela dagen och bara va. Barnen lekte med grannbarnen D mådde inte bra så han låg inne i soffan och  jag satt på altanen och löste korsord. Det är något jag tycker är avslappnande faktiskt. Får gammla allers från svärmor och allas från mamma så jag brukar lösa korsorden i de tidningarna när jag får en stund över.
Vad tycker ni? Brukar ni lösa korsord?

Min mormor, mamma, farmor och plastfarfar löste alltid korsord så kanske är det för att jag är uppvuxen med det. Det roliga är att man alltid körfast lägger ifrån sig det en stund för att sen kunna lösa några ord till.

Vi har inget planerat i dag heller faktiskt så vi får se vad det blir. En lugn dag till kanske.
Vad ska ni göra i dag då?
Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag löser ju alltid korsord på natten när jag jobbar! :) Det är ingen tantvarning på det inte ;) Har hållt på och löst sen jag var 5 år! :)

Kramisar

2010-07-20 @ 12:43:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0