Lördag

igen och min första semestervecka har gått. Kan verkligen inte klaga denna veckan har varit helt fantastisk. I går kl  när barnen somnat gick jag och D ut och oljade nya altanen och målade räckena vid trappen samt tog ett glas vin. Grannarna kom förbi och slängde några ord en stund så det slutade med att vi satt på vår altan. Efter  glas vin och en likör  med mjölk då klockan var halv tolv gav jag upp och gick in och sov.  Trevligt var det i allafall och många slratt blev det.

Annars hade vi en lugn dag i går. En kompis med dotter var här i går mellan elva och tre och sen grillade vi på kvällen. Oscar lekte med grannbarnen och vi såg våran igelkott som bor under altanen. Barnen ställde ut leverpastej till igelkotten innan de la sig och gissa vad de gjorde direkt de vaknade i dag? Jo de var ute och kikade om leverpastejen var uppäten och det var den. Nu ser de på tv en stund och i dag ska vi inte göra något..

Ha det gott
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vad roligt med en igelkott ett av mina favorit djur,synd bara att det är så sällan jag fått se någon..Idag ska jag tvätta o kolla vilka kläder vi ska ta med oss till Skåne..kram

2010-07-17 @ 09:41:20
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kottisar som är så söta! Jag har bara sett en enda i år :)

Kramis

2010-07-19 @ 01:31:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0