Lyckligtskattad

Trots en tuff kväll på jobbet njöt jag i fulla drag av fågelkvittret och den härliga luften när jag kom ut från sjukhuset i går kväll. Det fick mig att tänka lite.

Jag kan gå vart jag vill, jag kan se allt det fina i sommar solen.
Jag hör alla fåglar som kvittrar, jag kan känna de härliga dofterna av kogödsel som sprider sig på sommaren. Jag kan prata om allt och inget. Jag har underbara arbetskompisar och ett jobb jag älskar.
Jag har en underbar man och 2 helt fantastiska barn. Jag är frisk och jag har folk som älskar mig och ger mig trygghet. Visst kan man då säga att:

 jag är lyckligt skattad!



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

... och då kan jag kontra med att VI är lyckligt skattade som får ha DIG i VÅRA liv! :)



Kram på dig vännen!

2010-07-07 @ 20:15:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0