Rastlös

I dag är en sån dag när jag känner mig rastlös. Vill måla, göra om hemma mm men det är alltid saker som hindrar det. Kanske släpper det vi får väl se.

I går lekte Oscar med Emilia en stund, Han och Matilda var så uppe i varv så effter regnet här hemma drog vi ut i skogen där de fick leka av sig. Vi kokade kaffe och D och jag satt i nästan 2 timmar och bara pratade medans barnen lekte själva i skogen. Härligt:)
Tänk vad lite skog kan vara bra.
Efter skogen blev det käk, bad och godnatt saga.
Sen klämde D och jag en film. riktigt skön kväll.
Hur var er lördag då? Vad har ni för planer i dag då?
Vi har inga än men får väl se vad händer
kram på er
Hörs snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0