Regn

I natt vaknade jag av att det regnade! Vilken härlig känsla, luften känns bättre och svalare vilket är skönt. I dag ska vi bara tvätta och greja lite här hemma, kanske orkar jag städa nu när vädret är svalare.

Daniel frågade i dag om vi hunnit göra det vi skulle på semestern. Ja sa jag vi har gjort en altan, målat grunden men framför allt bara suttit på altanen med en kopp kaffe och ett korsord och det är semester för mig att bara vara.
D har fortfarande skallebeng (huvudvärk) men jag hoppas verkligen att febern släppt.

Ha en fin dag nu
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Oj, jag har missat en hel del! Ledsen att jag inte kollat eller skrivit själv. Men jag hoppas att ni alla nu mår bra! Att D blev av med febern och allt. Jag vill se foton på eran nya altan! Den sitter väl lite mer i skuggan så det måste ju vara skönt att kunna völja vart men vill sitta! Massa kramar

2010-07-26 @ 03:04:25
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0