Tack

Tack alla som gratulerade mig i går! Ni förgyllde hela min dag. Många sms, telefonsamtal, besök och kommentarer på här på bloggen. Ni får mig alla att känna mig speciell och glad så tack så mycket allihop.

Efter att ha torkat gröt på morgonen så tog D med sig barnen till stan vilket gjorde att jag kunde sitta på altanen i 1,5 timme med min bok. Helt underbart att bara få njuta av lugnet och boken.
Sen lagade jag maten. D och barnen kom hem med ett fång rosor och en cd skiva jag önskat mig så gulligt.

Mamma och Bo kom på lunch och pajerna var lyckade. Vi satt under björken för det var enda stället det blåste lite på men precis när vi ätit färdigt ändrade himlen färg och vi fick flytta upp till altanen som har tak. Sen kom världens åskskur med stora hagelbitar. Det gick till och med hål i altantaket av haglet men det blev mycket bättre luft efter det. Mamma hade nappat på att jag önskade mig ögon, ansikts och fot/handcreme så det fick jag plus en jätte fin blomma som nu står och värmer mitt hjärta så fort jag ser den.

Sen käkade vi efterrätten och den var också uppskattad. Det är kul att testa nya rätter som jag inte gjort förut och extra kul när de blir bra.

Sen lämnade mamma och Bo oss för att ta sig hem till wassbacken. I stället kpm svärmor med familj samt min pappa och vi åt smörgåsbord och tårta. Efter det kom syster yster med familj.

En lyckad och fin dag på alla sätt.

D var dock lite trött det sista han är inte lika förtjust i kaöas som jag är. Han tycker det är lite  halv jobbigt när dett kommer folk hela dagen men jag älskar det och glad att folk vill komma så vi är lite olika.

I dag ska vi låna svärfars lilla båt för att ta med barnen ut på sjön ska bli kul!
Vad ska nu har för er i dag då!
Vi hörs snart igen
kram


Kommentarer
Postat av: annika

Tack för igår,underbar tårta som vanligt..kram

2010-07-14 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0