Varmt

Vi har verkligen varmt inne i huset. I natt var det äckligt varmt. Jag fick gå upp kl 01 och hälla kall vatten på mig, öppna altandörren i sovrummet detta trots att fönstret redan var öppet. Det blir svårt att sova när det bara klibbar. Fast jag ska inte klaga jag är så glad att sommaren hittat hit och att denna underbara sol ger oss lite energi.

Det gick bra på jobbet i går som vanligt tack vare mina kollegor. Är verkligen glad över att vi kan prata, fråga om allt mm där jag arbetar. Känns skönt och tryggt.
Jobbar i kväll med och sen ni har jag bara 2 arbetspasskvar tills jag går på semester:)
En kvälls tur och en natt.

Barnen hade haft det bra på marknaden i går. De hade dock inte fått någon ballong trots att de ville.Det var det första de sa när jag frågade hur det varit. Sen hade de badat i bottensjön. Härligt.

Ska snart väcka upp min man som inte kunde somna i går eftersom han var irriterad över våran gräsklippare som krånglar. Vi får lämna in den på måndag och hoppas att inte hela semesterkassan går år tiöö att laga den.
Barnen har satt sig framför tv.n och ser på starwars en stund.

Hur var er lördag då?
Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Visst är det varmt, men härligt ändå! Fast... ja... ska man klaga på något så är det liiiite för varmt i sovrummet ;)



Kramis!!

2010-07-06 @ 20:10:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0