8 år

I dag fyller mitt fadderbarn Moa 8 år.
Stor grattis kram från mig med familj. 


Annars så mår jag bättre i dag känner mig bara lite matt och öm i kroppen. Kl halv tolv i natt spydde lillan (som alla små barn gör) ned hela sin säng. Stackarn. Så nu är hon och jag hemma men Oscar fick gå till dagis eftersom han inte spytt sen i söndags kväll och äter bra nu och dessutom skulle de till skolan i dag och äta lunch. 

Vädret är kanon har letat fram en kort kjol och ett vitt linne som jag går i. Skönt att sommaren är här. 
kram  


Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad skönt med fint väder! Njut så länge det varar.

2010-06-03 @ 19:03:15
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0