Åt fanders med




kalorierna för en dag. I dag när jag hämtat barnen på dagis åkte vi till max och mumsade i oss denna underbara glass. Chefen ringde på eftermiddagen och frågade om jag ville vara komp ledig i nat och självklart ville jag det.
oscar blev utslängd genom fönstret i dag på dagis ( de firade av alla 6 åringar) och så fick de varsin guldmedalj som var en choklad peng. de hade haft jätte roligt. 

har gått ned 6,3 kg nu sen jag började och jag har bestämt att till juni nästa år ska jag ha gått ned 16 kilo till. I dag var en dag somjag bara ville fira och mysa och det måste man ju få göra någongång.  

Har varit och inhandlat presenter till Oscars kompis, min syster dotter, min mamma och till min svägerska i dag. Hoppas de tycker om dem.

lite mer bilder



Matilda i stallet med en liten hund.



Jag på väg hem från jobbet, hemska solglasögon va?



Oscar och Matilda som plockade dessa till mig



liljekonvaljer de vackraste blommorna jag vet.



Matilda sitter och pärlar på altanen.

Ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tycker brillorna är coola! :D



Och glass måste man få äta ibland, speciellt på sommaren, du är duktig ändå! :D

Kramar

2010-06-10 @ 22:42:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Oj, vad mysigt. Gott ser det ut att vara med glass. Och Grattis till vikten! Det går ju åt rätt håll! Och nu känner man igen gammla Anna Karin i blonda håret. Jag gillar det jätte mycket!

2010-06-11 @ 16:30:10
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0