GRATTIS

Grattis mamma! I dag är din dag.
Hoppas den blir toppen.


Helgen har varit fullt upp. I går var Oscar på kalas hos sin kompis Johan. De hade haft det jättebra och när vi kom för att hämta honom fick alla barnen åka med i en vagn efter 4-hjulingen och titta på fåren. Oscar han njöt i fulla drag, kankse kommer han nu vilja åka dit och leka. Direkt efter att vi hämtat upp Oscar for vi till min syster och firade hennes dotter Moa som fyllt 8 år. Barnen lekte och hade jätteroligt hela kvällen men vid halv nio bar det hemmåt, Oscar följde med mamma hem då han skulle sova där i natt. I dag ska vi till mamma i eftermiddag och fira henne. Hoppas Oscar hjälper henne under dagen.

Matilda saknade sin storebror när hon vaknade i morse. Hon ville inte att han skulle vara hos mormor utan vi skulle hämta honom direkt.

I går visade jag Daniel att jag minsann också kan skruva ihop möbler:) Satte ihop skrivbordet vi köpte för ett tag sen till barnrummet och det blev riktigt bra.

Nu ligger vi tre (Matilda, Daniel och jag) i soffan och ser på Musse Pigg. 
Ha en bra dag.
kram  


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha en mysig söndag vännen! :) Jag har fått komp inatt - så skönt!

Vi ses på tisdag så klart! :D



Kramar Carro

2010-06-13 @ 12:14:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Åh, Gratta mot din ifrån mig. Och man måste bara göra undantag! Annars är det nästan givet att man misslyckats, så du gör helt rätt! Det kommer att gå så bra ska du se! kram

2010-06-13 @ 16:37:51
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0