Ny cykel



Så här söt är Matilda på sin nya cykel!
Det är inte klokt vad stora mina barn blir!


Att leka i vatten pölar är alltid lika kul.

Annars är jag trött men det får jag kanske vara. Ska jobba en natt til sen går jag på natt på måndag igen.
Ska hämta barnen strax så jag kan mysa med dem länge innan jag ska åka och jobba.
Oscar gillar inte när jag jobbar nätter. Gråter sig till söms de kvällar jag jobbar. Han får sova i min säng när jag inte är hemma för att han ska känna sig trygg min lilla gullunge.
Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

He he vad roligt det ser ut att vara. Hoppas du får sova lite mera. Du måste ju klara av vardagen också! Kram

2010-06-17 @ 22:22:32
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi jobbar ju ihop nästa vecka! Tjo vad skoj! :D Mailar över ett par foton som jag pysslat med, men har inte varit hemma så mycket idag :)

Kramisar

2010-06-17 @ 23:02:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0