Ut i skogen









Så här såg det ut när vi var i skogen i dag. Direkt efter att vi hämtat barnen på dagis åkte vi ut och bara njöt i skogen. Vi lagade hamburgare med bröd och kokade kaffe på sprit köket. Några svampar hittade vi inte i dag men en härlig kväll blev det. Nu har barnen lagt sig fast jag gissar att Oscar inte somnat han kommer komma och gråta när jag ska åka till jobbet. Han vill inte att jag ska åka. Tur att det inte är så många mer nätter jag jobbar nu innan semestern tror bara det är 3 nätter kvar. Det är ju inte roligt när han blir så ledsen.

Hoppas ni också haft en bra dag.
kram



Kommentarer
Postat av: Zandra

Ser jätte mysigt ut! Tänk om vi kunde göra något sådant här.

2010-06-21 @ 21:48:56
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det ser mysigt ut med utflykt tycker jag :D



Sånt man gjorde när man var liten en massa :D



Kramis

2010-06-24 @ 23:55:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0