Feber fortfarande



Kl 05 i morse låg Matilda och gnydde. Tog en temp och hon gjorde inte det minsta motstånd. Så vad stannade den på då? Jo 40,6 grader. Hon hade fått alvedon kl 20 när hon la sig, en supp Ipren kl 23 då hon var jätte varm och nu fick hon alvedon igen. Hur länge ska hon ha det så här? Jag fick öppna altandörren och kyla ut rummet lite så att hon inte skulle koka. Stackars Oscar som också låg inne hos oss frös lite, han tittade på Matilda och sa " Mamma hon är väldigt varm på pannan och hon andas inte så bra" . Hon är täppt i näsan och det lät väldigt jobbigt. Kl 06 fick jag henne att dricka ett helt glas juice och sen drack hon ett glas till vid frukosten, alltid något positivt i alla fall. Ska åka och lämna Oscar till dagis så får vi se hur hon mår om en stund annars får jag väl ringa ut till barnmottagningen igen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Farmor//svärmor

Stackars liten ,vilken hög feber..Hoppas verkligen att hon blir piggare idag...kram

2010-03-04 @ 08:20:49
Postat av: Zandra

Men ja, stackars liten!!! Men precis hur länge ska det hålla på? Det kanske inte skadar att ta in henne, men jag hoppas verkligen att det vänder snart! Tänker på er. Kram

2010-03-04 @ 21:22:53
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0