Fullbokad

April är en rätt fullbokad månad. Det är 2 tandläkarbesök (jag och Matilda) 2 besök på Bvc (3 års kontroll 51/2 årskontroll och läkar besök) en klipptid, ridskola varje tisdag och dessutom ska jag jobba rättmycket!

I dag har jag faktiskt ara tagit det lugnt. Lämnade barnen vid 11 och tog sen en promenad med bra musik i öronen. JAg bara njöt av vädret och trots all snö som ligger kvar här så kände jag att våren är på ingående..
Ska hoppa in i duschen nu och sen åka till jobbet.
Ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi ses på jobbet ikväll då, jag ska jobba natt (och försöka hålla mig vaken! Det blir spännande. Haha)



:)



Hoppas att du har en fin dag!!



Kramar C

2010-03-25 @ 14:39:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Åh, vad det låter skönt! Våren kommer äntligen! Massa kramar ifrån mig

2010-03-26 @ 00:08:35
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0