Gårdagen

I går gjorde jag en super god lunch som jag vars recept kommer från min svägerska Zara.
Så här såg det ut



super gott och nyttigt. jag har en klick turkisk youghurt på. Oscar älskar det också men Matilda var lite mer reserverad, det är hon alltid mot soppor..

Var tvungen att ta mig in till stan i går för att byta batteri i Daniels klocka så det gjorde vi. jag köpte en röd vår jacka på kappahl, så nu har jag använt present kortet jag fick för typ ett år sedan. Sen köpte jag en keps till Oscar och en scarf till Matilda. 

Lite fika hanns det med också

 
Barnen mumsade på kladdkak med vaniljsås själv nöjde jag mig med en kopp kaffe. Jag smakade inte ens på deras kladdkaka, även om jag var ltie frestad.

Nej nu ska jag lägga mig och sova till typ halv fyra
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det ser gott ut! :) Vad är det för smarrigt? Köttfärssoppa?



Svar från min blogg:

Då jobbar vi tillsammans inatt! Kul!! =) Fick samal från chefen förut också och bytte bort torsdag kväll mot imorgon natt, så nu gör jag två nätter och får träna på mitt område inatt – hypotermibehandling! :) Vi ses sen! Kramar

2010-03-30 @ 14:37:51
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Ser jätte gott ut! Men vad duktig du är att inte smaka på det! Du kommer att gå långt på det! Tänker på dig. Kram

2010-03-30 @ 19:01:23
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Annika/farmor

gull ungar ge dom en kram från mig..kram

2010-03-30 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0