I like to move it

I dag dansade Matilda för fullt och sjung " I like to move it move it" så himla härligt:)
Försökte fånga det med min video kamera i mobilen, det gick så där! Jag har verkligen massor att lära mig om mobil, dator mm.

Var hos mamma på lunch i dag. var riktigt skönt. Har inte varit där på ett bra tag, man har ju alltid fullt upp.
Bo visade lite om släktforskning, han hade fått ett programm så han kunde gå in och se i gamla folkbokföringar från 1800- talet. Var riktgit fascinerande att se hur de skrev då. Jag hade dock svårt att tyda skrivstilen.
Kanske börjar jag släktforska när jag blir lite äldre vore ju roligt att se vad det är för folk som man kommer ifrån:)

I morgon åker jag på Me and I party (heter det så?) hos en jobbarkompis. En annan jobbar kompis plockar upp mig så vi samåker. Ska verkligen bli kul!

Har ju känt mig så trist och äckligt ful den senaste tiden. Är mer än trött på min figur. En del tycker att det bara är att ta sig i kragen och till viss del är det det. Ska börja i morgon.  Vill ju kunna träffa folk utan att känna mig som en elefant. Ni får mer än gärna peppa mig med kommentarer...

Annars har det varit en rätt lugn helg vi har inte gjort så mycket. Daniel är fortfarande sjuk men barnen börjar bli sig lika igen. Så nu hoppas jag verkligen att vi får vara friska ett tag..

Ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Zara

Anna, det är ingen som tycker att du är en elefant! Tvärtom tycker jag att du är jätte fin!

Men den känslan sitter i en själv och känner du att du vill gå ned några kilon kommer du att fixa det! Du som är så duktig och envis ;). Använd bloggen så kanske du känner mer press att klara det.. Vi här kan ju stötta dig!! Det är viktigt att man själv känner sig vacker! Lycka till! Kram

2010-03-23 @ 07:50:44
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du är inte alls ful gumman!! Jättefin både inuti och utanpå! <3



Fast... jag känner precis som du - som en köttbulle på två ben och som en liten knubbsäl - vad alla andra än säger ;)



Vi kan försöka slita ut de där tankarna ur varandras huvud ;)



KRAM!!

2010-03-23 @ 23:53:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0