Kväll

Nu har barnen precis somnat. Farmor kom hit på en fikat efter att Oscar ringt och frågat om hon ville komma.
Snabbt fick vi slänga ihop choklad muffins efter som vi inte hade något fika hemma.

Barnrummet börjar nu arta sig. Kommer att lägga upp lite bilder längre fram.

I morgon blir det tidig morgon för oss alla efter som både Daniel och jag börjar kl 07 så barnen lämnar vi redan kl 06.30.

Fcik ett så fint armband i examens present av min svägerska i dag på posten. Tack Zara var precis ett sådant jag önskat mig;) . För er som inte gjort det kika gärna in på hennes hemsida.

www.byzara.se

Nu ska jag slänga mig i soffan framför en film
kram allihop


Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj, vad mycket som händer. Skön att höra att Matilda mår bättre! OCh roligt att rummet tar form! Ja, jag vill se bilder! he he he. Så när ska du ta eller när tog du examen? Roligt att du får uppvaktning i allafall. Massa kramar ifrån mig.

2010-03-09 @ 01:33:43
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tack för igår det var trevligt o gott fika..Rummet är jätte fint..Ska bli spännande att se när elefanten kommer upp..kram

2010-03-09 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0