lördag innan påsk

Ja nu är det snart påsk. I dag har vi plockat lite påskris och pyntat på trappen samt plockat fram lite påskpynt. Har dock inte så mycket men det vi har har vi tagit fram. Vad har ni för planer i påsk då?
 Alla i våran släkt har ska åka i väg någonstans eller så har de annat besök så vi ska vara hemma själva hela påsken så har ni inget för er kika förbi vet ja:).

Ska snart åka till jobbet. Jobbar kväll i dag och dag i morgon. Daniel upplyste mig lite snällt om att vi ska ställa om klockan i natt så nu blir det inte så många timmars sömn i natt inte.

Daniel ska ut med grabbarna i kväll, det är han verkligen värld, men jag hoppas han kommer hem i hyfsad tid eftersom jag börjar kl 07 i morgon och vi hade ingen barnvakt som kunde stanna kvar över natten och ta barnen på morgonen. Matilda är ju som jag tidigare nämnt en fena på att komma upp runt kl 05:00 och tala om att det minnsan är tidig morgon och dags att gå upp:) kankse inte uppskattas efter en ute kväll (hahaha).

Vad har ni för er denna lördag då?
Kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag jobbar torsdag, söndag och måndag i påsk, men på fredag och lördag ska jag och Peter åka till Hunnebostrand och deras hus där nere och fira lite påsk - hoppas på fint väder :)



Vi kanske kan ta en fika någon dag när det passar för båda? :)



Kram C

2010-03-27 @ 13:42:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0