Snacka om förvirrad

Har hela veckan ( lördag, söndag måndag och tisdag) varit så säker på att jag jobbar kväll i dag och dag i morgon. Ringde dagis och kollade om Oscar hade gympa i dag kl 10 vilket han har. Ska sen lämna Matilda kl 11. Så sitter jag och barnen och myser lite nu på morgonen eftersom vi har så gott om tid på oss. Då ringer det och eftersom det är hemligt nummer så är jag helt inställd på att det är jobbet som tänker fråga om jag kan byta och jobba natt, men nej då. Visst var det jobbet men i stället för att fråga om jag kan jobba natt säger Tina ( en av mina chefer) " vi saknar dig här på jobbet" Jag skulle alltså ha jobbat dag i dag och kväll i morgon (hahahah).
Gissa om jag skämdes.
Tina skrattade åt mig som måste låtit väldigt förvirrad och som tur var gick det bra att jag jobbar kväll i dag och kväll i morgon! Lite rörigt eller?
Ja som sagt jag är nog lite förvirrad just nu
kram


Kommentarer
Postat av: Terése

Åh, vad kul! Då ses vi, jobbar oxå ikväll!

2010-03-24 @ 11:14:49
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Zandra

Du är inte själv om att vara förvirrad! Ibland vet man ju inte ens vad ens egna barn heter!!!!

2010-03-25 @ 00:07:07
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0