Djup intervju

Spänningen är på topp: D var på djup intervju i dag för jobbet som produktionsplanerare och svaret på om han får jobbet kommer i morgon eller på måndag... Håll alla tummarna nu att det går vägen.
Han hade klarat testerna bra så han tyckte själv att intervjun i dag var trevlig och ganska lättsam så nu är det bara att vänta och se om han blir den som får jobbet..


I går var en härlig dag. Efter jobbet plockade jag upp vår stora tjej och sen mötte vi upp Daniel och barnen på ridskolan. Amanda ledde Oscars häst (när det behövdes för han rider ju själv nu) och Daniel, Matilda och jag satt ute i hagen och tittade på. Det var ju otroligt fint väder, sommaren har slagit till vill jag säga.

Matilda roade sig glatt med att titta på alla myror och spindlar som fanns under barken på ett träd och Oscar han red som bara den. Han klarade till och med av att rida lätt nu när han travade. Så himla duktig han är.
Han ser så stolt ut när han rider och jag blir alldeles varm inombords.

Efter ridningen blev det en hamburgare på Max och gissa om barnen blev glada när det var en hoppborg där:)
De kankse inte åt så mycket men roligt hade de och Daniel och jag kunde sitta i lugn och ro och dricka kaffe på maten så det var en lyckad kväll.

I dag ska Oscar till fritids en stund på eftermiddagen. Denna gången har jag verkligen dubbellkollat att vi föräldrar inte ska vara med. Det är inte klokt vad stor Oscar börjar bli. Har faktiskt lite ångest över att han blir så sto. Det känns verkligen inombords.

Nej nu ska jag käka lite ch sen ta enpromenad innan jobbet börjar.
Ha en bra dag
kram på er.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad härligt det låter, jag kan känna värmen inuti när jag läser :D Du ska vara stolt, de är dina prinsessor och prins! :D

Kramar!

2010-05-23 @ 11:44:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0