Lätt irriterad

Har varit väldigt lätt irriterad det sista. Har varit en del på jobbet som krånglat och strulat ( händer väl på alla jobb). Sen känner jag som ni redan vet att jag inte trivs med mig själv!
Så hur går det då kanske ni undrar! Just nu går det varken framåt eller bakåt. Har tappat 4 kilo men där är det stopp. Vi får väl se jag jobbar med mig själv i den frågan.

Hemma knallar det på och jag njuter av mina barn och min man! Häromdagen (lördags) så trodde jag Daniel blivit sjuk. När Matilda kom in kl 06.20 så hörde jag D viska sch mamma sover vi går ned i källaren! Oscar följde också med och jag jag fick sovmorgon till kl 08:20 när jag vaknade av mig själv. Det var riktigt härligt.

I morgon ska han på intervju på ett nytt jobb, så håll alla tummarna ni kan.

Annars har jag mest jobbat och varit på ridskolan.

Hoppas jag får lite mer lust att blogga snart igen
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag håller tummen hårt så klart! :)



Och irriterad då och då får man vara, det är du inte ensam om :)



KRAM!

2010-05-06 @ 00:26:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Jag ska hålla tummarna också! Och vad snällt av honom! Det skulle jag ha njutit av också! Sovmorgon då och då skadar aldrig någon!



Och humör, ja vem har inte det???? Du är inte själv!



Massa kramar Zandra

2010-05-06 @ 02:42:38
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt - då får du passa på att njuta av ledigheten och koppla av efter allt jobbigt :)

Hoppas att du får en toppenbra helg! =)

Kramar

2010-05-07 @ 11:02:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0