Ledig dag

I dag är jag ledig efter ha jobbat hela helgen samt i går. Barnen och jag ska till pappsen om en stund, han fyller år i dag. Sen har vi inte så mycket inplanerat förutom att försöka hinna tvätta upp all tvätt som har samlats och så är det ju ridskolan i kväll med den stora tjejen. 

Barnen leker tillsammans och än så länge är de inte osams. 
Ska verkligen försöka lära mig hur jag får över korten från min nya mobil så jag kan lägga upp lite bilder här, har bara inte orkat än. 

Små saker som betyder mycket:

Att få krypa ned brevid mina barn och min man på kvällen

Att få morgonkramen av barnen

Att få höra Matildas härliga "God morgon mamma"

Att få höra orden " jag älskar dig"

Att få ta en promenad med Mp3 på för fulla muggar. 

Att möta leende människor 

Ja det var lite små saker som betyder mycket. Hur ser er dag ut då?

kram


 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej! Jag håller helt med dig. Det är så små saker här i världen som gör en lycklig. Men kramar står nog högst på min lista.

2010-05-18 @ 14:58:30
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Terése

Vilka härliga tankar/meningar - så värdefulla :-)Kan inte annat än hålla med! Jag har jobbat idag. Sen var det Emil´s fotbolls-träning. Nu blir det soffan en stund. Imorgon jobb igen. Vi kanske ses då!?



Kramar

2010-05-18 @ 21:41:33
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Man blir glad av att se DIG tycker jag :)

Så ett plus till dig :D

Kramis

2010-05-20 @ 01:13:58
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0