Lycklig under björken:)

I dag låg barnen och jag på en filt under björken och läste om dinosarier! Jag kände mig verkligen lycklig. Tänk att jag har 2 fina barn och vi har möjlighet att bara ligga under björken och vara tillsammans. Fåglarna kvittrade och solen sken. Kan detr bli bättre?

Efter en stund hittade dock barnen något roligare att göra, plocka sniglar! De plockade minst 20 st och la dem intill björken sen satte de sig och tittade på i fall de skulle komma ut ur skalet.
Vi lekte kurra gömma och kom alla mina kycklingar så vi har verkligen haf en hel dag.
På eftermiddagen när vi åkte för att hämta stora tjejen och storhandla så kom dock regnet och åskan.

Daniel stod för maten så det blev kyckling i thaisås och kokosmjölk med en massa olika rotfrukter, broccoli och blomkål med ris till. Jätte gott:)

Sen blev det mys för hela slanten till Talang på tv 4.
Nu ska jag försöka få stora tjejn att krypa i bingen innan jag själv dyker ned i min. De andra i faniljen har redan slockant.

Hur har er fredag varit då?
Hoppas den varit bra
kram så länge
 


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag HATAR sniglar ;) Haha :D Det finns mycket som jag klarar (spindlar, ormar och allt sånt där)... men sniglar... nääääääää springer :)



Hoppas att ni haft en härlig solig helg tillsammans :D



Kramar

2010-05-23 @ 11:49:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0